It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Mia - 26 mars 2012 17:41



Redan i morse, när solen tittade fram bestämde jag mig för att dagens FF-pass skulle inledas med en halvtimme jogging ute i det fina vårvädret! En halvtimme ren njutning. Jag skulle inte bry mig om puls eller nåt, bara springa på känsla. Och VILKEN känsla!!!! :-) Härligt flyt i andningen och med tanke på omständigheterna: att mina ben har 25 dagars träning bakom sig, så var de riktigt lätta idag :-)  Styrketräningen gick oxå fint. Kände mig stark :-)

Ren njutning :-)

*LYCKA*


Har redan gått en vovvepromenad idag, och det blir nog en till innan läggdags. Men nu bär det av in i duschen, så ska det städas och tvättas och handlas lite. (tomt i kylskåpet...)


Dagens lunch var förresten riktigt MUMS!


Räkor, tomat, paprika, champinjoner, vitlök, basilika.... *dreggel*

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards