It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Mia - 28 mars 2012 12:04

Japp, dagens pass var verkligen härligt :-) Nu sitter jag och slappar i soffan, snart dags att ta ut vovven en runda innan jobbet. Jobbar kväll idag. Funderar lite på hur jag ska spendera min lördag. Är ju ensam hemma, då sambo har rest ut på jobb igen.

Det lutar åt att det blir lite sovmorgon, å så en god frukost, troligtvis gröt och ägg :-) Långpromenad med vovven och så tänkte jag ta mig en liten shoppingrunda, är lite småsaker jag vill ha innan jag kör till sverige, bland annat ett par solglasögon B-)


Kvällen tänkte jag spendera på hemmaplan, mysa med min fina vovve och ta hand om migsjälv. Hemmaspa står på agendan :-) Ansiktsmask, bodyscrub and so on :-)


Firandet av fullförd Fitnessfight tar jag när jag kommer till Sverige nästa vecka. :-) Vad jag ska fira med vet jag inte helt ännu... :-p


Ha en fantastisk dag allihop!

Av Mia - 28 mars 2012 10:39


Herre gud så fort tiden går! Tycker inte det var längesedan alls jag skrev "Fitnessfighten dag 1/30" och nu är vi inne på dag 28/30...!!! Har precis kört dagens pass här hemma.

Startade dagen med frukost i soffan, en stor kopp kaffe, och efter det blev det 45 minuters promenad med vovven i friska luften. Det är en lite grå dag idag, som ni kan se på bilden. Men luften var otroligt frisk och fåglarna kvittrade. Hade det inte vart för att det började regna så hade ja kört min joggingrunda som inledning till FF-passet. Men under promenaden bestämde jag mig för att köra ett inomhuspass, som variation.

Sagt och gjort. På med musiken, börja värma upp, jobba upp pulsen. Varvade styrkeövningarna med pulshöjande moment i cirka 60 sekunder mellan varje övning. Mellan styrkeblocken körde jag en låt pulshöjande moment (cirka 3-4 minuter) och så avslutade jag med 2 låtar "lugn" pulshöjande träning. Svettades, jobbade, njööööt :-)


Morgondagens och fredagens pass körs på gymmet... därefter är vi i mål...HELT SJUKT! :-)

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards