It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Mia - 15 mars 2012 19:23

Ligger på soffan och gör minsta möjliga just nu. Kroppen behöver det. Ska snart gå sista turen med voffis, sen blir det kesellaglass i soffan med dagens avsnitt av Trinny & Susanna Oppdrag Norge. Det programmet har blivit lite av en favorit :-) ÄLSKAR makeovers :-D


Det blir tidigt i säng idag och förhoppningsvis lite sovmorgon imorgon. Dagens frukost bestod av kesella, fil och mussli för att balansera magen lite... Imorgon blir det gröt i mina nya fina frukostskålar :-) Ska nog tina hallon och ha till istället för äpple imorgon... Nya favoritfrukosten är alltså havregrynsgröt med äggvita, lite mjölk, kanel, keso och frukt/bär ;-) Nam, Nam..! :-)


Om 3 veckor är jag på påsklov i sverige!! Å jag längtar efter att träffa min familj!!! <3


Nu: Halv åtta hos mej!

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards