It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Mia - 2 mars 2012 21:08

Så var den här dagen oxå snart över :-) Har haft en superdag, med undantag av en liten surdipp mitt på dagen... ;-)


Startade dagen så tidigt som 05.30 - då ringde klockan. Upp å äta frukost. Inte helt nöjd med mûsslin jag köpt, så köpte en ny nu ikväll :-) Man ska ju NJUTA av maten :-) Hihi.  Inte direkt mycket att välja på här uppe. ALLTFÖR MÅNGA frukostblandningar innehåller ALLTFÖR MYCKET SOCKER :-(  Men hittade en till slut som jag tror blir bra :-) Efter frukost i lugn och ro bar det av till gymmet för FF-passet + ett extrapass idag som jag nämde tidigare. En mellis mellan träningarna och en mellis efter :-) Tipp topp och magen är nöjd! Hem o duscha och äta lunch, slappa lite och så åka och jobba.

Blev middag: Blandad sallad: morot, vitkål, tomat, gurka och paprika + pasta + lax + räkor :-) MUMS! och mellis på jobbet :-) Efter jobbet blev det en tur till affären där jag plockade med mig alla deras kesellaburkar :-) Fanns bara 5 styck belive it or not! :-/ Nu ligger kvällsmålet i magen, och det rekommenderas:


* 60 g äpple som kryddas med kanel och steks i stekpannan tillsammans med lite vatten


* 140 g kesella som kryddas med ekologiskt vaniljpulver



MUMS! :-)

Av Mia - 2 mars 2012 12:25

* Frukost - Chek!


* Träning - Chek!


* Mellis - Chek!


* Mitt eget pass - chek!


* Mellis - Chek!


* Dusch - Chek!


* Lunch - Chek!



Resten av dagen kommer att tillbringas på jobbet. Jobbar 14-20 idag. Så mellis och middagsbox får åka med i väskan :-) Så blir det en kopp te och kvällsprotein när jag kommer hem :-)



Det är en fantastisk dag! SOLEN SKINER! Det är vår i luften! Livet leker!!! :-)

Å by the way, massa god mat :-) Hehe 

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards