It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg under maj 2012

Av Mia - 2 maj 2012 11:20

Ja, jag vet att det har varit vääääldigt tyst här. Efter fitnessfighten gick jag in i något som kan liknas vid vacuum. En riktig tänkarperiod, som förresten pågår fortfarande. Jag har blivit ännu mer "klar över" mina egna värderingar runt mat, träning och hälsa... Jag har hittat matlagnings och träningsglädjen och kommit fram till vad JAG vill prioritera. Fokuset är på att må bra och trivas med sig själv :-) Livskvalite! Ni kan läsa mer om mina tankar och värderingar på:


A little bit of everything


Där kommer det att dyka upp recept, både onyttiga och nyttiga ;-) Mycket tankar, och förhoppningsvis en del tips och inspiration :-)


Välkommen :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards