It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Mia - 24 mars 2012 18:27

Gissa vem som stod upp kl. 06.00 idag för att träna? :-) Jo, den här galningen här :-) Vi hade stora planer för den här lördagen förstår ni ;-) Metrologerna hade spått fint väder, så planen var att tillbringa dagen i Stavanger, med shopping och lunch :-) Sagt och gjort, efter FF-passet blev det frukost och lite fix, ett par mellis fick åka med i bilen.

Tror faktiskt inte vi kunde valt en bättre dag. Solen strålade och det var nästan vindstilla, (läs nästan, lite kylig vind i mellanåt). Började lite trögt, då jag inte shoppat på vääääldigt länge, så visste liksom inte helt vad jag ville ha... Det enda jag visste var att jag ville ha lite sånt som jag inte hade gått med för ett halvt år sedan. Det har nämligen försvunnit 13 kilo från min kropp sedan Oktober 2011. :-)


 

Men till slut lossnade det... och det som fick åka med hem är följande:


* 1 par svarta, tajta byxor

* 1 par beige/bruna (fantastisk vårig färg...!) tajta byxor

* 1 cremefärgad/offwhite "blus"

* 1 svart blus/topp

* 2 linnen

* 1 par jeans

* 1 par ballerinaskor (svarta)

* 1 par finare skor, med kilklack


ALLA kläder i storlek mindre ;-) Hihi, otroligt kul att pröva kläder när det sitter fint!!!! :-)


En väldigt nöjd tjej, som har haft en fantastisk dag. Ingen stress. Bara njuta livet och mysa. Vi åt lunch på en spansk restaurang. Där blev det en "Trio sallad" - sallad med chorizo, skinka och scampi + en liiiiiten bit hemmabakat bröd och liiiiite hemlagad ailoli. Avslutade med en jätte god cappucino. Ingen direkt FF-lunch. Gjorde ett medvetet val, och njöt av det :-) Nu är det snart middag ala FF-style och mys resten av kvällen med världens bästa sambo!


<3LYCKA! <3

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards