It´s a new day - Push it to the limit!

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Trött men nöjd tjej :D

Av Mia - 1 april 2012 21:03

 


En trött, men nöjd tjej, som har spenderat den här söndagskvällen med att prova kläder och rensa ur garderoben. :-) Inte alltid det är en så rolig upplevelse, men idag var det faktiskt riktigt kul. En hel del som fick läggas undan för att det var för stort. Faktiskt så för stort att det "ramlade av".  En tydlig, och synlig, bekreftelse på att det har hänt saker den här månaden. Ja, visst, jag ser ju att siffrorna är mindre, men det blir liksom mer tydligt när man kan se det på det viset med kläderna...förstår ni vad jag menar?


Som jag nämt tidigare så har jag nu nått min målvikt :-) Så fokuset framöver kommer ligga på att hitta den där balansen för att hålla mig här :-)

Men vikten är ju bara några siffror. Och inga siffror i världen kan beskriva hur jag känner mig :-)

FANTASTISK känsla! Ord som STARK, FRISK, HÄLSOSAM, REN och faktiskt TOPPFORM kan användas för att beskriva mina känslor :-) Ja, jag tror aldrig jag har vart i så bra form som jag är nu!


HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 maj 2012 11:20

Ja, jag vet att det har varit vääääldigt tyst här. Efter fitnessfighten gick jag in i något som kan liknas vid vacuum. En riktig tänkarperiod, som förresten pågår fortfarande. Jag har blivit ännu mer "klar över" mina egna värderingar runt mat, tränin...

Av Mia - 8 april 2012 10:00

Har varit lite tyst här under några dagar. Jag har semester. Är hemma hos mina föräldrar i Lysekil, Sverige och firar påsken. Körde från Norge i onsdags, och kom fram, glad och relativt pigg efter 10 timmar i bilen. Redan innan jag åkte hade jag me...

Av Mia - 3 april 2012 21:58

ÄNTLIGEN tisdag kväll! ÄNTLIGEN semester! En hel VECKA med ledigt! :-) HÄRLIGT! Ska snart förbereda mig inför resan imorgon. Det som står på agendan är packning och förberedelse av matlådor att ha i bilen ;-)   På menyn står det:   Frukost (h...

Av Mia - 2 april 2012 20:28


Det var en väldigt trött tjej som steg upp 04.45 idag morse. Av någon anledning har jag inte sovit ordentligt de sista nätterna. :-( Vaknar vid 03.00 varje natt. Och sover oroligt. Förstår det inte. Blev inte direkt piggare när jag tittade ut genom f...

Av Mia - 31 mars 2012 20:54

Myser med ett glas kesella (kryddad med ekologiskt vaniljpulver), kiwi och några valnötter. En riktig vitaminbomb, full av massa nyttigheter.   Såhär säger wikipedia om kiwi:       Kiwifrukt innehåller mycket C-vitamin. Kiwin innehåller...

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Skapa flashcards