It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Mia - 9 mars 2012 09:34

Godmorgon :-)


Vaknade med tungt huvud, tendens till huvudvärk, så det var faktiskt extra skönt att kunna ligga kvar i sängen och bara mysa, är ledig idag! Långhelg med andra ord. Ledig för att någon måste vara hemma och ta emot en leverans... å sambon är ute i Nordsjön och jobbar, så då fick jag ta ledigt. Har myst i soffan med "Godmorgon Norge", god frukost, idag blev det: Fil m. lite vaniljpulver och 4 jordgubbar + keso, mûssli och en kopp te.


Nu har jag precis varit ute på morgonpromenaden med vovven, och "fått på mig ansiktet". Har inte så väldigt stora planer för dagen. Njuta av att vara ledig, försöka att inte tänka på jobbet. ;-) Hehe. Ska träna senare, när dom har varit här med leveransen, får se om jag åker bort till gymmet eller om det blir här hemma. Utöver FF-passet, så blir det ett par vovvepromenader till idag. Ska försöka få städat och göra det lite mysigt här hemma oxå. Ikväll tänkte jag hyra en film, laga en god middag och kesellaglass, krypa upp i soffan med levande ljus och bara koppla av :-) Såg att norska The Voice går ikväll kl. 20.00, så tippar att det står på :-) 


Imorgon blir det i alla fall HELT SÄKERT träning på gymmet! Träning 8.30-09.30 (cirka). Därefter ska jag åka och "slösa" 500 kronor på mina fina djur :-) Fick 500 kronor i presentkort på en djuraffär när jag vann en tävling på jobbet :-) Så det blir lite ben och leksaker till vovven och nåt godis till kissekatten :-)


Ha en fantastisk fredag :-)


Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards