It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Mia - 8 mars 2012 13:54

Iår var det verkligen fullt upp, hann inte med att blogga. Men hann med att träna, jobba och äta mina matlådor ;-) Blev träning hemma dock, men idag blev det tränings på gymmet! Klockan 07.00 idag stod jag på löpbandet och var i full gång...(DET sker typ aldrig..!)


Klarade 2000 meter på 10 minuter idag... det var tuuuuunga ben som spurtade in på rätt under 10 minuter... *puh* men för en härlig känsla! :-) Ökade lite på ena knäböjövningen, ökade lite på skulderpressen. Svett och glad gick jag i duschen och vidare för att jobba :-)


"Kort" dag idag, det vill säga att jag slutar kl 12.00 På vägen hem stannade jag och handlade hem lite smått och gott. Det blev bland annat scampi (NAM NAM!!!) som fick följa med hem... Tänkte passa på att exprimentera lite nu när jag är ensam hemma ;-) Så ikväll blir det Scampi med pirri pirri och vitlök, squash och bulgur :-) Hoppas på succe :-) Gott med variation!


Stod upp kl 05.00 idag morse, då min sambo skulle på sitt första jobb ute i nordsjön... så nu tänkte jag faktiskt lägga mig och vila lite... Planen för kvällen är promenix med vovven och YOGA kl 20.00 *längta* har inte gått på någon annans yogapass på läääänge, bara praktiserat själv, så det ska bli HÄRLIGT!!!


Ha en fantastisk kväll allihop!

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards