It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg under februari 2012

Av Mia - 6 februari 2012 19:56

Ja, hm.. det gick som det gick... HAHA... inte så bra... tydligen så var inte motivationen helt på topp där nej.. ;-) Men nu har jag anmält mig till något, där godisstopp ingår... å är taggad till tusen! 1 mars (på MIN födelsedag!) är det uppstart! Mer info kommer :-)

Av Mia - 1 februari 2012 07:11

Jag gillar utmaningar! Så när jag fick ett mail från en tjejkompis om vi skulle springa IForm-loppet 9 juni i Stavanger, så var jag inte sen att säga ja :-) Så igår fixades det praktiska med anmälan och betalning, no turning back now :-) Ska bli otroligt kul!

Och när jag gör någonting så gör jag det ordentligt ;-) Så från och med idag och 129 dagar framöver är det fokus på löpning, en del funktionell styrketräning och bra mat. Målet är att toppa formen och vara i så bra form som möjligt när loppet går av stapeln ;-)


Har precis tagit ut en plåt med hemmagjord mûssli ur ugnen! Så fort den har svalnat ska den testas till frukost :-)


För övrigt så står det jobb och löpning på schemat idag. Ska springa 5 km senare. Och träna lite styrka. Veckans första träning. Har haft fullt upp med andra viktiga saker, så det ska bli otroligt skönt att få röra lite på sig ;-)


 

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards