It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Mia - 17 februari 2012 21:56



Då var det ÄNTLIGEN helg, även för mig. Jobbat till 20,00 idag. Extra skönt att komma hem till en skål chips med dipp, ISKALL Pepsi Max och Marabou Premium 70% :-) Som sagt, jag äter godis och snacks av och till, och nu får jag väl passa på, för snart är det dags för Fitnessfighten, och då blir det inget socker what så ever! :-) Och nu är det ju HELG! :-)


Kommer fortfarande ihåg när jag skulle smaka på mörk choklad första gången... Hade läst någonstans att det var nyttigt och bra (om jag inte minns fel så var jag runt 16...) och det var beskt och äckligt :-( Tyckte inte alls om det, men nu har det blivit en favorit :-D Till och med 80-85 % smakar gott! Den bästa so far är den med pecannötter och havssalt! :-) Helt klart! Kul hur saker och ting kan ändra sig genom åren ;-)


Startade by the way dagen med träning: Min klass: Styrke & Core :-D HÄRLIGT! Närmare 30 styck var vi som slet och svettades tillsammans i 40 minuter. Fantastisk start på fredagen :-)


 







Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards