It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Mia - 12 februari 2012 19:48

... så fyller jag 27 år... på samma dag går startskottet till fitnessfighten! För en del så låter 30 dagar med träning som ren tortyr, för mig låter det som rena drömmen! ;-) Mars månad blir MIAS månad. EGO månad! Träning varje dag, nyttig mat, nada socker (DEEEETOOOX!!!) , nada vin eller annan alkohol. :-D Programmet ska följas till punkt och pricka. Ska för första gången i mitt liv väga min mat.


Varför gör jag då detta? Det är helt enkelt av ren nyfikenhet. Hur kommer MIN kropp att reagera på det här upplägget? Vad kan jag LÄRA mig under den här månaden? Hur kommer hjärnan att svara på detta? Spännande värre. En utav mina kollegor brukar säga att vi ska utsätta oss för en ny utmaning varje dag. Komma ut ur komfortzonen. I mars månad lägger jag en stor del av mitt liv (min mat och träning) i någon annans händer. För mig innebär det verkligen ett GIGANTISKT steg ut ur komfortzonen. *kontrollfreak* haha... *nervöst skratt* ;-)


 

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards