It´s a new day - Push it to the limit!

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Mia - 8 april 2012 10:00

Har varit lite tyst här under några dagar. Jag har semester. Är hemma hos mina föräldrar i Lysekil, Sverige och firar påsken. Körde från Norge i onsdags, och kom fram, glad och relativt pigg efter 10 timmar i bilen.

Redan innan jag åkte hade jag mer eller mindre bestämt att jag skulle ta semester från rutiner, semester från pulsklockan, och bara gå på känsla. Det har jag gjort. :-) Javisst, jag har rört på mig: cirka en timmes promenad med vovvarna tidigt varje morgon, och så har vi varit på gymmet 2 gånger och gått en extra lång promenad utan vovvarna. Idag skiner solen, så jag sitter och funderar på om jag ska ta en liten joggingtur och testa hur fötterna/benen "fungerar" på asfalt..? Har lust att röra på mig alla fall :-) Kanske blir gymmet om någon timme.. vi får se... :-)

Har myst med lite smågodis (inte så gott som jag trodde) naturgodis = nötter med vit choklad med yoghurtsmak + kanelmandlar (ny favorit!)  (precis så gott som jag trodde), rödvin (oxå precis så gott som jag trodde) och en Ben & Jerry glass (även den precis så god som jag trodde!)

Har ätit mycket nyttigheter oxå: ägg, knäckebröd, räkor, sallad, avocado, lättyoghurt, frukt, bananpannkaka med keso och nötter för att nämna något ;-)


Hur har ni haft det i påsk?

Presentation


Jag är en träningstokig tjej på 27 år som bloggar om min vardag, som är full av, ja du gissade rätt: TRÄNING! Träning är min medicin :-) Jag tränar allt från löpning och styrketräning till yoga och pilates! Här i bloggen får du följa med på mina små proje

Träningsevent 2012

MARS:

Fitnessfighten

 

JUNI:

IForm Loppet Stavanger  (5km)

 

 

AUGUSTI:

Obestämt lopp  (10km)

 

DECEMBER:

Fitnessfestivalen (besökare)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Hälsobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards